X
  • Slideshow 1064x2405
  • Slideshow 1064x240
  • P3 serie
  • fruktkasser2 studio wide
  • Slideshow 1064x2402
  • F7 utenfra

Registrere telleresultat plastprodukter

NLP anbefaler at kunder teller sine plastprodukter minst 2 ganger i året. Dette grunnet at det nå er to ganger i året man kan melde krav om manglende registreringer dersom man skulle ha et avvik i sin plastpall saldo, se NLP reglene. For å finne ut av et eventuelt avvik må man telle sitt lager(e) og legge resultatet inn i NLP kunde WEB for å avdekke om det er avvik i saldo eller ikke.

NLP har laget en veiledning slik at telleresultatet blir riktig, les mer her 

Bestilling av vasket plastpall

Informasjon til kunder som bestiller vasket plastpall (hel, halv og 1/3)

Grunnet maskinbytte hos NLP Fugleåsen vil det i en periode på 2 uker være meget begrenset med tilgang til vaskete plastpaller. NLP ber om forståelse for dette og at kunder vil da motta plastpaller av "NLP kvalitet" 

NLP vil være oppe igjen i full drift med vaskemaskin fra uke 43

NLP plastkasse i verdikjeden

NLP har laget en video som følger en NLP standard 185 plastkasse på sin vei fra Fugleåsen til produsent, videre til grossist, til butikk, og retur til NLP for vask. Dette gir et innblikk i vareflyten av våre kasser og hele verdikjeden samt hvordan NLP kan bidra med å sette fokus på effektiv logistikk og miljøvennlig emballasje. 

Se video her 

Linken tar deg til YouTube