Vårt logistikksystem baserer seg i stor grad på deling av eiendeler. Paller og kasser deles og sendes frem og tilbake mellom oss og våre kunder. Da er det fordelaktig at alle involverte er i stand til å holde kontroll på egen beholdning. Som kunde hos oss er heldigvis dette helt overkommelig. Det krever litt innsats og oppmerksomhet fra deg, men vi har laget et system som gjør at alle våre kunder kan ha 100 % saldokontroll. Og det vil lønne seg!

Vil du ha mer informasjon om vårt logistikksystem for lastbærere? Ta kontakt i dag!

Tilrettelegger for full kontroll

Et av våre fremste mål, er at vårt system skal forenkle hverdagen til våre kunder. Derfor gjør vi vårt ytterste for at systemet skal være enkelt og brukervennlig i alle ledd, og at du til enhver tid skal kunne holde oversikt over egen beholdning av lastbærere. Tar du teknologien som ligger til grunn i bruk, vil du alltid ha oppdatert informasjon om beholdningen som er i din besittelse.

Helt genialt kundeweb-system

Noe av det som gjør vårt system helt genialt, er vår helt unike kundeweb med all teknologien som finnes der. Systemet er enkelt, oversiktlig og brukervennlig. Dette er helt essensielt for at det skal fungere så effektivt som det gjør. På dine sider vises til enhver tid oppdatert saldoinformasjon og du har muligheter for effektiv registrering og oversikt.

Du kan også når som helst få ut rapporter med brukerhistorikk og saldooversikt. Disse kan gjøres nøyaktig så omfattende som du ønsker og har behov for.

Systemet – kort forklart

Tenk deg at du produserer varer som skal sendes. Du går inn på din kundeprofil og bestiller ønsket beholdning med paller. Denne vil registreres og du vil få oppgitt forventet leveringsdato. Når pallene sendes, vil status i systemet oppdateres til «sendt».

Etter at pallene har ankommet ditt lager må du inn i systemet og bekrefte mottatt leveranse. Din palle-saldo vil da øke med det antallet paller du har mottatt. Når du så sender fra deg ferdig lastede paller, må du sørge for at dette registreres. Registreringen kan gjøres manuelt eller elektronisk ved hjelp av RFID. Din saldo vil da reduseres med det antallet du har sendt fra deg, mens din mottakers saldo øker tilsvarende. Slik fortsetter det.

Saldokontroll er kostnadsbesparende

Saldokontroll hjelper deg ikke bare med å holde oversikt i hverdagen. Å legge litt tid og energi på å ha kontroll på saldoen vil også kunne spare deg for eventuelle uforutsette utgifter. Vi opererer med døgnleie på våre lastbærere, slik at du til enhver tid kun skal betale for de lastbærerne du faktisk benytter. Mangelfull registrering vil kunne føre til at du betaler for lastbærere som ikke lenger er i din besittelse, eller i verste fall erstatningsansvar for lastbærere det ikke er du som har mistet.

Vil du vite mer om våre logistikksystem?

Vi er stolte av det geniale systemet vi har utviklet, og har troen på at det kan forenkle hverdagen for enda flere aktører i Norge. Lurer du på om systemet passer for din bedrift? Kontakt oss for en hyggelig prat om hvilke fordeler det vil ha for deg å bli kunde hos oss.